Otur med vädergudarna..

Tog cykeln bort till ÖB för att köpa inspelningsbara CD-skivor, men tror du vädret tillät det? Nää, på hela vägen dit hade jag världens motvind så det var som att cykla i en låååång uppförsbacke hela vägen. Var helt slut så jag köpte en glass som jag åt innan jag skulle fara hemmåt igen.

Då började det regna. Dugga lite sådär, inte så farligt, tänkte jag. Lagom tills jag kom till ICA Maxi öppnade himlen sig och det var som att någon hällde vatten över mig. Jag tog skydd i närmsta busshållplats och stannade där tills regnet åter igen blev till duggregn.

Kom hem både blöt och svettig, haha.

Kommentarer
Postat av: monica

hahahahah de skulle ja vilja se !!!!! hahaha

2011-05-26 @ 12:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0