Morgonstund har guld i mun

Strax efter klockan 07 var jag på plats på Burger King idag. Det är alltid lika kul att se zombisarna man har till kollegor, haha. Efteråt blev det en liten rundtur då jag körde hem Marina till Råslätt, Alexandra till Norrahammar och till slut Heidi hem till kära Hovslätt.

På tal om att köra så hade jag en moppe efter mig precis innan en rondell och han skulle köra om - samtidigt som jag fick möte. Vilken idiot, han fick tvärnita och gira in bakom mig igen... Skaffa körkort lixom (ja, jag vet att alla moppedister har det).

Jag sov några timmar hemma hos mina föräldrar i Hovslätt men är nu tillbaka i lägenheten, jag hoppas att det blir en tidig kväll för mig. Kvällens avsnitt av Big Brother sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0