Mittiveckan

Idag är det onsdag, halva veckan har gått känns det som, det är ju mitt i veckan, eller mitt i jobbveckan. Men eftersom jag bara jobbar helger så är det bara onsdag för mig. Skulle ha jobbat natt men fick dagtid istället, yay!

Mamma var här i måndags med, hon skulle iiiinte städa med min snälla mamma hjälpte mig med disk, kök och hall :) Så nu borde jag ju städa resten så jag ska titta lite på TV och sen sätta igång, ska inte använda tandborste den här gången utan vara effektiv. Vad tror ni om två timmar? Vi får se ;)

Sa jag förresten att jag har färgat håret?
Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: lollo

snyggt froggis ;D hihi!

2011-05-05 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0