Oplanerat

Igår när jag skulle parkera bilen efter jobbet hörde jag att någon ropade på mig, såg att det var en gammal barndomsvän. Jag parkerade, bytte om och gick ner och gjorde dem sällskap. Emma bjöd mig på drink och Carro var redan lite lullig för dom hade suttit där sen fem. Vi drack upp och gick vidare till Pipes där vi tog en öl sen ville dom två ut och dansa så vi hamnade på Jönköpings "yngsta" dansställe. Med det menar jag att folk är 15 och uppåt, oja.

Sen skulle vi träffa en gemensam kompis, Carro hade tappat sina kort och leg och Emma kom bort. Herrejisses vilken avslutning. Jag och Carro satt säkert i en timma på Sibylla och försökte få tag i Emma för hon skulle åka med henne hem. Carro hittade en sovplats och jag gick hem, Emma hittade vi aldrig. Det visade sig sen att Emma var utanför Centrum och letade efter oss fast ingen av oss fattade det i hennes SMS.

Aja, en riktigt rolig kväll var det i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0