Sad Blackberry

Trevlig annons från tradera som jag har några synpunkter på...



Beskrivingen börjar ju lovande med "min iphone", wtf, hon vet vad hon säljer eller? Sen läser man vidare och ser att ingen laddare finns heller, nähä, vad har hon då använt till att ladda telefonen med innan? (Laddare kostar 500 kr hos Telenor..) Men kartongen är sparad, jojomen, för den är ju viktig.. Sen nicknamet, är det någon som kan uttala det utan att läsa det noga, oh, glömde jag att säga att det är KISSIE som har lagt ut annonsen... Jösses, hade aldrig lagt ett bud på en sån dålig annons.

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-03 @ 21:15:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0