Sommarväder

Nu har det varit fint väder hela två dagar i rad. Passade på att lägga mig på altanen en stund och sola, det är sånt jag kommer sakna nästa sommar, att bara gå ut å lägga sig utan att någon ser, utan att någon bryr sig. Jag kommer nog komma hem för att sola några gånger. Även fast jag har en liten uteplats utanför lägenheten så tycker jag om "privacy"n som finns här hemma :)

Idag blir det inget altanglassande för jag och Jossan ska på relaxen på Rosenlundsbadet, hittade två biljetter och stackars Jossan som har jobbat röven av sig de senaste veckorna behöver verkligen koppla av.

Hittade ingen bild från Rosenlund så den här är från Google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0