Nighttime

Jossan kom hit vid halv 4 tiden, direkt efter jobbet, med en MAX-påse i handen. Vi hamnade i min säng (varför lät det rätt snuskigt?) och hon tittade på "Kungarna i Tylösand" och jag läste bok. Japp, vi är fett sociala, haha. Sen när mamma kom hem gick vi ut med Pepsi, en liten runda på elljusan. När vi kom tillbaka hade pappa kommit hem och det bjöds på Konsums goda revben!

Blir så tråkigt med bara massa text så slänger upp en gammal bildserie.

Blev en liten sväng på A6 med, Jossan letade höstjacka men hittade ingen och jag som inte skulle shoppa fick med mig två påsar hem... Bl.a. med blondering till håret för jag tycker min färg är såå tråkig nu och en halsduk och mössa. Mössan var för liten(?!) trots att jag provat den i affären så ska tillbaka och byta den imorgon...

Har Pepsi hela dagen imorgon med så blir ut och gå då med. På tal om det så har det verkligen blivit höst ute! Usch!

Bilden är tagen från Amandas Facebook, hope you don't mind :)

På lördag ska jag vara hundvakt åt Mandas nya lilla älskling - Levis. Ska bli kul, har inte träffat henne på hela sommaren och när jag endå är hundvakt hit å dit, varför inte ställa upp för en vän i nöd?

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv: Vad är det för stövlar du har? För vinterstövlar har jag, men mina andra skor är verkligen puts väck! Haha. Men jag prövar gärna dina om du ändå inte använder dem :)

2010-09-17 @ 18:38:28
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0