Första dagen

Äntligen! Äntligen har jag haft min första arbetsdag. Det var väl inte riktigt som jag hade tänkt mig men det var inte under förväntning heller. De var underbemannade så de hade ingen direkt tid att visa mig hur saker och ting går till. Jag och en annan ny tjej fick vara "Host". Det är inte så flashigt som det låter utan det innebär att man ska hålla rent och städat i matsalen. Jag erbjöd mig även att diska för jag tyckte inte riktigt om berget som torna upp sig där.

Jag stod även några minuter brevid Sandra i DTn (DT=Drive Thru) och hon visade mig lite snabbt hur kassan där fungerade.

Allt som allt var det en helt okej dag men hoppas att jag kan lära mig kassan eller något sådant imorgon, för där behövdes det folk.

Ikväll ska jag fira mitt nya jobb med jordnötsringar, om nom nom, påsen i skåpet har läskat mig i en vecka nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du uppdaterar lite dåligt :)

2010-09-22 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0