Badrum

Bilden tagen från hemnet.se

Något sånt här kommer mitt nya badrum att se ut, ja, eller vill jag att det ska se ut. Vi hade först tänkt ett duschdraperi men visst blir det bara så himla mycket snyggare och lyxigare med glasväggar istället? Färgen tänk i badrummet är turkost med, ser ni hur snyggt det är med turkosa handdukar? Jösses. Jag kommer ju även att ha tvättmaskin och torktumlare i mitt badrum och tror faktiskt att rummet kommer att vara i den storleken som den på bilden. Golvet ska dock inte vara vitt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Bilden tagen från min granne! Han köpte lägenheten i super dåligt skick och har gjort om hela så nu är den hur läcker som helst.. Han har bott där i några månader och så säljer han! Fatta vad han tjänar på det, mäkalare med så han vet väl hur det ska se ut ;) haha

2010-09-15 @ 18:45:53
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0