19 September 2010

Jag och mina föräldrar har spenderat hela dagen i Ullared, fick en hel massa köpt så har egentligen bara soffbord och TV-bänk kvar. Jag vet vilken TV-bänk jag ska ha så jag måste bara se ut ett soffbord :)

Det var mycket mer än det här, pappa fyllde fyra flytt kartonger och det är fortfarande grejer kvar.

Nu på kvällen kom Frida förbi och sen kom Monica och Kevin. Det blev en kalasmiddag med revben, färsk pasta, oxfilé och lite annat gott :)

Nu är det valvaka och jag håller tummarna för Alliansen. Idag är ju lite preliminärt för det är inte förrent på onsdag de räknar de 2,2 miljoner poströster, men än så länge ser det ljust ut :)


Ärligt så tycker jag att det ska bli intressant med Sverige Demokraterna i riksdagen, mest för att inget av blocken tycker om dem men måste ändå ta dem under sina vingar, haha. Jag har inget direkt emot invandrare men jag håller med om deras kvar/förslag om ett måste att kunna det svenska språket för att kunna stanna i Sverige. Det är ju för deras eget bästa, vill de inte lära sig språket kan de ju heller inte få jobb.

Nej, nog med politiksnacket, tror alla kommer att vara rätt trötta på det efter de här månaderna. Jönköpings Riviera - here we come :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Är så himla roligt att köpa grejer till lägenheten! Ska bli kul o se hur du får det sen :)

2010-09-20 @ 13:47:33
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0