Vilken vecka

Vilken vecka det har varit! Den började med att en kille tog självmord live för tusentals svenskar... Kan ju säga att det är inget jag rekommenderar någon att se, det va sjukt hemskt. Nu tror ni att jag satt bänkad framför datorn vid den tiden men nah, jag trodde inte på att det var sant så jag var ju tvungen att se det med egna ögon, vilket jag ångrar.

Jaja, nu var det ju inte det jag skulle skriva om. Det har varit draaama på jobbet, ja herregud, haha, ne kanske inte riktigt men några på jobbet har startat en egen version av "Paradise Hotel" och de ska tydligen ha parcermoni imorgon. Har hört hur de har paktat och bestämt sig för vem de vill ha ut, ja, helt seriöst nu. Galet jobb jag har va? Maha.


Men nu är det fredag vilket innebär fredagsmys, faktiskt vårat sista fredagsmys innan jag flyttar... Helt sjukt att det bara är lite mer än 2 veckor kvar nu! Vad har ni för fredagsmys?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0