Brunett

Satt och tittade på en repris av en gammal Top Model säsong på TV häromdagen och då bara slog det mig - jag vill bli brunett igen! Sen när jag verkligen tänkte igenom det vet jag inte riktigt om det är värt det, men sen finns det ju en massa fördelar med det också så jag hjorde en för- & nackdelar lista...


Det som för mig väger starkast i nackdelar är att jag måste färga utväxten hela tiden, det var faktiskt anledningen till att jag blev blond igen. Jag kanske bara kan lägga in lite mörka slingor, men å andra sidan vill jag inte vara mörkblond, jag vill vara riktigt chokladbrun... Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: loverlee

brunette!! ja fargade det brunt igen oxo!!

2010-10-20 @ 20:22:07
Postat av: monica

bruna hårstrån överallt??

du hårar ju sönder min soffa.. så vad är skillnaden ? ;)

2010-10-20 @ 21:49:00
Postat av: Fia

Jag röstar på att du ska fortsätta vara blond :)

2010-10-21 @ 16:39:15
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0