Tisdag

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag får skylla på att jag jobbat natt och spenderat mycket tid i Hovslätt. Mina föräldrar var i lägenheten igår med och lade ner 4 timmar på att montera min dusch vägg, så snälla är dom :)

Pappa körde hem mig vid 11-tiden idag och jag har inte gått och lagt mig i sängen så jag hoppas kunna vrida tillbaka dygnet lite nu. Gick till och med och la mig innan tre inatt!

Funderar på att åka upp till A6 lite senare, har några saker jag behöver såsom nya mjukisbyxor (jag hade TRE vart har alla tagit vägen?!). Men det är ju sååå tråkigt att göra det själv men normalt folk jobbar ju nu så får nog bli solo.

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

ah, jah vet, men tack ändå :D

2010-11-23 @ 15:50:39
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0