Sleepwalking

Känns som att jag har blivit väckt hundra gånger i morse. Flera gånger av något ljud som låter som att någon tappar stora järnbjälkar i marken (troligtvis vinden som låter) och sen att det ringde på min dörr. Det var två killar som sa att de skulle fixa mitt fönster, de såg direkt att jag vart nyvaken och sa att de kunde komma tillbaka imorgon, så det får dom göra, haha. Sen nyss ringde pappa och då märkte jag att klockan var 12 och jag borde inte ligga i sängen mer.

Jag funderar på att äta pesto/ost baguette till frukost men vet inte om jag är tillräckligt hungrig... Sen ska jag göra en Shepard's Pie i alla fall, supergod brittisk maträtt med köttfärssås, grönsaker och potatismos.

Såg att jag måste diska med, gah, jag vill bara ligga på soffan å göra ingenting, vädret får mig inte alls på humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0