Minus tio

Det är sjuuukt kallt ute, typ -10, jag dööör!

Har just kommit hem från en liten förfest hos Jonatan och Kalle, mycket trevligt. Kvällen avrundades med 90-tals musikvideos på youtube.

Nu ska jag tvätta bort sminket och titta färdigt på avsnittet av The Big Bang Theory sen blir det en lång dag imorgon för jag ska på Dreamhack. Hur kan jag inte liksom? Struntar i att alla säger att de tär lamt och nördigt, jag tycker alltid att det är lite extra spännande och häftigt. Och oftast så har de som tycker det förstnämnda aldrig ens varit inne för jag tyckte så med innan jag steg innanför portarna första gången. Sen dess har jag besökt eventet ett antal gånger och suttit där själv med dator två gånger :)

Bjuder på lite bilder från 07 och 08.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0