Internet!

Hey y'all, did you miss me?

Nu har jag äntligen fixat internet! Okej, jag har inte ens varit utan det i en vecka, men whatever. Så nu sitter jag vid mitt nya, snygga köksbord och äter. Ja, det blev ris och fiskpinnar men det är gott! Sitter och försöker läsa igen allt jag missat i bloggarna jag läser och det är visst en del. Sen tänkte jag egentligen dammsuga men jag gör nog det imorgon... Är ju helt upprymd över att ha internet! Såå... istället för att dsammsuga tänkte jag spana in Kanal 5's nya program som alla verkar prata om - "Pensionärsjävlar", kan återkomma med en recension.

I alla fall, tänkte ta lite bilder åt er på mig såååå städade lägenhet, hämm... Så det kommer upp ett inlägg senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0