The Oscars Academy Awards

Var det någon som stannade uppe i natt och såg Oscars galan? Jag såg "On the red carpet" och nedräkningen sen var klockan halv 3 och jag ville inte vända på dygnet mer än vad jag redan har gjort så jag spelade in galan istället.

I morse vakna jag sådär lagom sent och satte på galan. När jag hade tittat på halva så var klockan redan halv två och jag orkade inte ligga i sängen nått mer. Så idag har jag försökt att undvika media ifall de avslöjar vem som fick pris för bästa film. Jag hejar på Avatar men det är en del tunga filmer med i kategorin, vågar inte gå in på deras hemsida och titta fall det står vem som vann, haha, men bland annat så är Inglorious Basterds, Up och The Hurt Locker med i kampen.


Ska titta vidare på galan innan jag går och lägger mig ikväll istället, och inga spoilers i kommentarsfältet tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0