Fjärde dagen

Efter en dag på stan var det skönt att gå upp till hotellrummet och lägga sig i sängen och glo på TV. Vi började dagen med Harrods där det faktiskt blev lite shopping sen åkte jag och Frida till Primark där vi blev ytterligare några hundralappar fattigare. Vi (eller jag) avslutade shoppingdagen med en Iced Chai Tea Latte med den supergoda Skinny Blueberry Muffin.

Snart ska vi ut och äta på en engelsk pub och fira mormor. Förresten var kassörska idag på Primark helt puckad. Köpte en parfym som hon tog betalt för men banne mig inte lade ner i påsen och så skulle jag betala för Fridas jeansjacka men den tog hon varken betalt för eller la ner så vi måste ner dit imorgon innan vi åker hem och inhandla detta! Ursäkta svordomen men jävla utlänning! Hon stod och snacka med kassörska brevid och hade fullt fokus på henne. *CENSUR*

Imorgon ska vi med ut och titta lite på Buckingham Palace och hoppas på att få se ett vaktbyte. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0