Back in Jönköping

Igår kväll när vi landade Säve var det första jag tänkte "Snö.. ?". Jag hade liksom glömt bort den helt efter fem soliga och våriga dagar i London. Sista dagen gick vi nästan runt och svettades.

Ett vårigt London var nog precis vad vi behövde efter den enorma vintern i Sverige, få lite sol och ny energi så nu taggar jag hockeyslutspel och jobb hela helgen på Huset. Såklart ska ni få några bildbombar från London med men det blev en hel del bilder så lägger inte upp alla på en gång utan börjar med dessa;

Frida tar kort på The Eye under taxiresan till hotellet.

The first encounter with the underground. På väg till Camden Town och The Market.



Försökte mig på en "Dagens outfit" bild men, haha, jaa.. Min nya vintage skinnjacka och skor!



Jag och Frida firade våren i London med en öl på en mysig pub i området.



I väntan på tunnelbanan.



Smartast ever? Vitlöksbröd i pizzaform, gott var det i alla fall!



Innan Alice In Wonderland 3D, som för övrigt var sjukt bra! :D



Gravad lax på Harrods. Visste inte att det var en internationellt ord? Haha.



Te, någon?



En magnifik kristallkrona eller kristalllampa.. kristallpelare?



Åt lunch på ett litet fransk coffeehouse där det blev en supergod hamburgare med vitlökssmör, mumma.



Drömmen...



Den här väskan önskar jag mig i födelsedags present då va.



Finaste kusin. Åt middag på en asiatisk restaurang på mormors födelsedag :)



Sen blev det lite mys på hotellrummet efteråt.



Det är vår i London och i parkerna är blommorna redan planterade :D



Avslutar dagens bildbomb med denna härliga, gräsiga, gröna, våriga, härliga bild. Haha.

Ska orka sätta ihop en Londonfilm med snart, ska göra det efter lunch tänkte jag.. eller nått.

Kommentarer
Postat av: LISOU

Fin blogg! :)

2010-03-18 @ 15:01:38
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: H a i d i ~

oh, hoppas du får en fin dag! :)

.. du! Ska du se Bella&Tyrar show ikväll?

2010-03-18 @ 17:00:04
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0