Solfrossa

Idag kan jag tänka mig att alla har gottat sig i solen medan jag har suttit på ett kontor, fy för er! Nae, men det var faktiskt frivilligt. Erbjöd mig att hjälpa till att skriva nya medlemslistor för Småföretagarna och dubbelkolla adresserna till företagen, säkert ett år sen någon gjorde det. Känner mig nyttig :) Tog precis hela dagen också och Excel är verkligen inget underhållande program. Jag hoppas hoppas att det är sol imorgon för det är första dagen på sommarjobbet och då vill jag inte ha regn på mig. Ska vara där 8 imorgon som är en helt vetig tid, men sen, oooh, sen, då börjar jag klockan 6! Kommer bli tidiga kvällar men någon gång ska jag offra mig för en utgång, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0