Röd, sen brun.

Så fort jag kom hem från jobbet idag intog jag altanen! Spelade grekskivan på högsta volym och låtsades att jag var på 41 grader(!!) varma Naxos, Grekland. Mjo, lite ångrar jag väl att jag inte följde med men det kommer fler resor, jösses, är ju inte gammal ens.

Har i alla fall bränt mig efter dessa två dagar sol, min rygg är fett röd och jag har bränt mig på den övre delen av ryggen, där jag inte når att smörja mig själv, typiskt när man bor ensam... Får leta upp ett linne som täcker ryggen men inte är för varmt till jobbet imorgon, vill inte bränna sönder mig.


Kommentarer
Postat av: jessiessie

Tyckte ja kände igen dej :)

Hade du häst i stall bårarp för ett par år sen?

Ja hade cappie o rolle, visst e de väl duuuuuuuuuuu??

Kraaaaaam

2010-06-19 @ 08:03:53
URL: http://jessietim.blogg.se/
Postat av: jessiessie

hehe tror du tänker på Rolle, han rymde ju från hagen när vi va ganska nya.

Va ör du nuförtiden???

La du ner hästarna???

2010-06-19 @ 18:50:50
URL: http://jessietim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0