Kvällsfika

Kom just hem från en härlig fika i stan med tjejerna, riktigt trevligt att träffa dem igen, var ett tag sen sist :) Nu längtar jag bara tills jag slutar mitt sommarjobb och kan umgås lite mer med dem, är ju fett jobbigt att gå upp 5 varje morgon och ännu jobbigare om man har gjort något på kvällen. Är som sagt ledig tisdag och onsdag så jag ska verkligen sova ut! Kanske blir en fika med Monica imorgon, måste planera om London lite... Hoppas vi hittar ett datum för är verkligen jättesugen på att åka dit! Lovade er bilder från mobilen och har äntligen orkat/kommit ihåg att överföra dem så här är några ni inte sett (bara om ni kollat Facebook).

Svalkade fötterna i Fridas pool när vi var där på grillmiddag på nationaldagen.


En härlig morgon på jobbet med soluppgången på strandpromenaden :)


En inte alls lika härlig morgon med Vättern full av pollen...


Rivningshuset på Strandgatan, ser ut som att det har blivit bombat.


Studenten på John Bauer, ett år senare.


Studentefterfest på stora hotellet.


En inte alls så nykter Hannah samma kväll...


Studenten Ida och en inte alls så god drink på Saltkråkan.


Efter fikat ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0