Bildbomb

Lovade er en bildbomb idag men så blev det inte. Efter att ha vaknat vid 12-tiden av sprängande huvudvärk somnade jag någon timme senare på soffan och vaknade inte förrens vid 3. Då var det bara att hoppa in i duschen för halv fem skulle jag göra naglarna hos Monica. Där blev jag kvar till halv åtta och sen dess har hon och jag suttit på Skype och försökt att boka våran London resa i augusti. Vi har kommit fram till datum och that's about it, haha. Jag ska hem till henne i morgon och då ska vi försöka göra lite mer nytta.

Fick fram tre bilder till er i alla fall, den första är på mitt nya Thomas Sabo smycke - en smyckesring att hänga mina berlocker i. Den andra är på min korta visit i Munksjöparken i lördags och den sista är på mina nya fina marinblåa naglar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0