Skåne update

Äntligen har jag internet på datorn och inte bara på telefonen. Det är så tråkigt att blogga från telefonen för jag kan inte lägga upp bilder så därav the non existing update. Nu får ni istället en update i form av bilder men kan tänka er att ni vill veta vad jag gjorde, jo..

Jag åkte ner till Malmö och gick runt tills jag fick skoskav, dagen efter joinade Lee mig och vi åkte och åt. Sen, som de flesta vet, tatuerade jag mig, lite impusivt sådär, haha. På kvällen var det utgång, tydligen så var vi tidiga så det var iiiinget folk på första stället så vi åkte till Debaser istället. Det var ungefär som Bongo Bar i Jönköping, fast större. En trevlig kväll endå :)

På kvällen nu fick vi för oss att se Eclipse så en halvtimme innan bion skulle börja köpte vi biljetter och åkte fort som fan till Ystad för att hinna med. Blev lite besviken på slutet av filmen för jag trodde att det skulle bli både bröllop och bröllopsresa som i boken, men nej. Nog tjatat om det, här har ni lite pix :)

Skånemjölk är helt underbart!


Lunch i Malmö.


Crusin.



Don't you just love my parking?

Fler bilder från när vi lämnade Malmö kommer upp senare, nu blir det sängen, natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0