Rocksjön med Pepsi

Nu sitter jag framför TVn och kollar på inslagen från Haiti på TV4. Har ni skänkt något? Jag skänkte runt 20 kr på HV häromdagen. En massa £0.10 och en hel del 1-kronor. Även om det inte verkar så mycket för mig så räcker det till en hel del. Jag läse att HV fick in flera tusen på sin insamling, någon som vet mer exakt hur mycket?

Till frukost idag blev det fil(!) och cornflakes. Har nog inte ätit filmjölk det på ett halvår! Till det blev det en macka och ett glas juice :) Men nu måste jag koncentrera mig på frukosten för vid 11 ska jag vara vid rocksjön och möta upp Johanna. Puss på er, hoppas ni får en underbar lördag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0