Fredag

Idag när jag stod vid rödljuset vid Klosterkung-korsningen kollade jag av vana i backspegeln, och vet ni vad han i bilen bakom gjorde?! Han satt och klippte sina ögonbryn med en kökssax! Alltså vafan..?

I eftermiddags/kväll har jag och Johanna varit på Friskis och haft dans. Det var riktigt kul faktiskt, men några av rörelserna var lite svåra, tar nog några pass att komma in i dom. Många av rörelserna kände jag igen sen min aerobic jag gick på när jag var mindre. Vi bestämde att vi ska gå på yoga på måndag eftersom Johanna inte känner sig hundra och sen ska vi testa på afro-dansen på tisdag. Det känns bra att komma igång med lite träning, och att det inte bara blir gym, gym, gym heller och så är det alltid roligare om man är två :)


Gammal bild på mig och Emma på nians avslutningsfest hemma hos Sanna :)

Nu sitter jag i köket och väntar på att tacosen ska bli klar, mumma! Så det blir en lugn TV-kväll ikväll, rätt skönt. Har faktiskt inte varit ute alls sen jag kom tillbaka från England, får ta tag i det nästa helg. Imon blir det jobb på HV, i "min" kiosk. Dom lär inte bli av med mig trots att jag inte är ordinarie i kiosken, muhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0