20.10

Hej sötgullungar! Haha. Jag och mamma kom hem för ett tag sen för en riktig storshopping! Fick med oss 3 pappkassar och 2 plastkassa proppfulla! Hela kalaset gick på lite mer än 1 000kr, helt sanslöst.

Det blev dessutom Max till kvällsmat, vi kände oss så duktiga å effektiva att vi tyckte vi förtjänade det :) Nu sitter hela familjen framför TV och tittar på en massa "Gränsbevakarna" avsnitt. Först den australiensiska och nu den amerikanska.

Imon blir det dans med Johanna på eftermiddagen/kvällen och det är det enda jag har planerat imon förrutom att åka upp till Frida och hämta tillbaka mina grejer hon passade på att låna medan jag var i England. Hittade ett hyperbra klipp på tuben! En parodi på Ke$ha - TiK ToK, hur bra som helst. Hur kan man inte älska hans gulliga brittiska accent?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0