Inte uppdaterad

Idag har jag inte alls varit uppdaterad på något om vad OS heter.. Sorry! Har liksom inte varit hemma på hela dagen. Visst såg jag hockeyn i morse och fy fan va gött med vinst, vi totalt körde över dom finska pinnarna! :D Hörde att vi vann curlingen på både herrsidan och damsidan, härligt!

Vad har jag då gjort resten av dagen? Jo, jag kollade ju som sagt på hockeyn, sen så sov jag någon timme innan jag klev upp. Efter frukost och en dusch åkte jag upp och undsatte sjuke Albert med diverse mediciner och sedan åkte jag ner till bibblan och lämnade tillbaka två böcker jag ändå inte läst. När jag tagit mig igenom stadsgatorna som för övrigt var som att köra i mjukglass tog jag mig upp till HV71 och hämtade lite papper.

Bjuder på en gammal moppebild. Min lilla Puch <3

Sen gick jag lite på A6 men hittade mest skor jag inte hade råd med sen åkte jag hem, åt, strök, hämtade mamma, sen var det dax att åka in till stan igen för att gå på "audition" på Huset som för övrigt gick bra, så inom kort ser ni mig i garderoben ;) Ska jobba på onsdag och torsdag och ställa allt i ordning, städa, diska nya glas, ta emot nya varor osv. blir nog att jobba fredag dag med samma sak sen på kvällen är det förhoppningsvis premiär och på lördag har efterfesten.se premiär för sin nya "Club Moon".

Det blir mycket jobba i veckan så det är lika med att uppdateringen blir dålig men jag kommer gråta om jag missar för mycket på OS! Tur att det går på kvällar :) Puss på er!


Förresten tog vi hem ett silver i damernas sprintstafett, heja! :D

Anna Haag och Charlotte Kalla tog hem det andra svenska OS-silvret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0