Låg uppdatering

Ni får ursäkta min låga uppdatering men jag tror inte ni vill att jag ska berätta om morgonens hostattack, dagens snorkvalité eller hamburgare, för det är det mina dagar har bestått av den senaste veckan. Jag ska storstäda lägenheten i helgen och julpynta lite så kan ju ta lite bilder så ni får se mitt mys.

Ikväll kom mamma förbi och vi åt lite kvällsmat, även om det är skönt att vara själv så är det trevligt med lite sällskap av mamma ibland, pappa med för den delen :)

Jag och Pepsivovven :)

Nu ska jag inte göra ett skit, vem vet, jag kanske går och lägger mig tidigt ikväll, annars har jag ju faktiskt en lång, härlig sovmorgon framför mig på lördag. Är sugen på en ny bloggdesign med, något juligt, några förslag?

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Alltid lika mysigt att komma på besök <3

2010-12-02 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0