Julshopping

Igår hade jag och Monica en heldag med shopping. Dagen bärjade med nybakta scones till frukost hemma hos mig sen for vi runt precis överallt känns det som och vi (läs: jag) köpte allt utom det vi skulle köpa men till slut tog vi tag i julklappsshoppingen och fick den överstökad. Vi avslutade våran shoppingtur med julbord på IKEA, som faktiskt var helt okej. Det var en sjukt lång kö till serveringen och vi kom dit just i rättan tid innan kön uppstod.

Hade med mig kameran hela dagen men tog bara bilder från frukosten och när jag kom hem, haha. Tänkte lägga upp dem under dagen (om jag kommer ihåg) tillvidare får ni nöja er med dem jag tog via mobilen.


De amerikanskt pyntade granarna på Blomsterlandet var verkligen to die for och det stod små lappar på vissa av granarna att de blivit "tingade" och priset låg på 2000kr..

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Vilken tur att du inte bor kvar i London med tanke på snökaoset i år igen!! <3

2010-12-18 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0