Löning

Har fått massa gjort idag, eller rättare sagt shoppat.

Jönköpings sötaste inredningsbutik, Anna K, hade 50% rea på allt idag fram till lördag på grund av att det har brunnit, så det va rökdamm överallt. Fyndade för 2 000kr :D För det fick jag 4 små doftljus och ett stort, även ett till Monica. Köpte en supersnygg oljemålning till mitt nya kök, en vinhållare, 2 supersnygga karaffer och en tea burk. Fick även med mig 2 doftsprays att ha i badrummet, bajslukt ni vet, haha. Är jättenöjd med inköpen, har slagit in det mesta i papper igen men kan nog ordna fram en bild på tavlan och tea burken :)

Sen var jag och mina föräldrar inne på Bergmans Möbler och köpte en soffa och ett matbord jag tittat på med Monica tidigare på dagen. Är verkligen nöjd med soffan! Den är riktigt bred men en stor fin divan. Färgen är svart/grå textil och den är huuuur skön som helst. Jag köpte ett likadant matbord som Monica har, vitt med 4 svarta stolar. Får dem levererade dagen efter flytten, läängtar! Finns inga bilder på deras hemsida så ni får allt vänta tills de är installerade i lägenheten.

Allt som allt har min shopping gått på 13 000kr idag. Dock betalade jag inte allt av möblerna utan la en liten handpenning så resterande summa betalar jag vid leverans :)

Vi var även och röstade idag så nu håller vi tummarna för att regeringen får en ny mandatperiod, puss på de blåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0