Nytt jobb?

Sökte ett jobb idag, hur det blir vet jag på torsdag. Får jag jobbet har jag i så fall 3 "extrajobb" eller timanställningar låter kanske bättre. HV71 (fast säsongen slutar snart), Huset och sen det tredje jobbet. Kommer bli en massa helgjobb kan jag avslöja, pju.

Imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv, det vill säga städa rummet. Fast nu ska jag varva ner lite med TV3 Play och Svenska Hollywoodfruar. Lägger in en länk på de 3 avsnitt som har sänds ifall ni känner för att dra av ett avsnitt ni med :) ciao xx



Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tack :D

2010-03-22 @ 23:21:47
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: sollan

Här har jag suttit och sett ett helt avsnitt av detta skräp, kunde inte sluta helt enkelt!! Men det blir inga fler. Kramis mormor

2010-03-23 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0