Helgen

Har varit mycket jobb i helgen och jag har ett pass kvar sen är det måndag vilket betyder en sista tidigt morgon innan ledighet! När vi åkte förbi rondellen utanför Kinnarps Arena i morse låg det tre dreamhackare med varsin sovsäck där, haha, varför liksom? När det finns sovsalar, dessutom var det kallt som fan ute och blött i gräset.

Jag såg även på bröllopet igår, jag som skulle bojkotta det men kunde inte sluta titta när jag väl satt på TVn. Jag blev helt tårögd av ceremonin och av att både Daniel och Viktoria med blev tårögda, så gulligt!

Det är förresten bara en helg kvar med dålig update nu, sen slutar jag mitt sommarjobb och då har jag mycket mer tid över till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0