Pizza

Kom hem för en stund sen från att ha kört mamma till jobbet. Köpte med mig en pizza från Verona hem. Tycker personligen bättre om Veronas pizzor nu än Santorin sen de sistnämnda bytte ägare.. igen. Kände mig tursam så jag stannade vid Preem och köpte med mig en trisslott hem. Tyvärr ingen vinst på den. Jag tror faktiskt att jag vill ha min pizza nu, har inte ätit någon frukost idag.


Känner mig helt dåsig i huvudet med och trött. Kan inte tänka mig att det är hostmedicinen igen? Brukar aldrig få några biverkningar av den. Kanske blir bättre med lite mat i magen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

DIN JÄVLA JÄVEL!! FATTAR DU HUR MKT JAG SAKNAR TURKPIZZAN ELLER ???????

2010-01-22 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0