T.G.I.F.

T.G.I.F. = God It's Friday, och det menar jag. Efter 3 dagar i en lastbil är jag rätt öm på mina mjuka ställen såsom rumpa och rygg, men någon gång måste vara den första :) men nu har jag haft min tid i en lastbil, ska faktiskt bli skönt att kommer ner på "marken" igen, fast måste erkänna att jag hellre krockar med en lastbil än med en personbil. Tre dagar räckte gott och väl, kliva upp strax innan 06 för att sen sitta i en lastbil precis hela dagen tills man kommer hem runt 18 och då är det mat och OS och sen är det att sova, för jag har märkt att det räcker inte att sova 3h på en natt..

Här kommer i alla fall några glömda bilder från de två föregående dagarna och på tal om annat så ahr jag som vanligt full koll på kvällens OS schema;
  1. 20.30 - Herrarnas Super-G
    En av svenskarna är Järbyn.
  2. 21.00 - Tre Kronor spelar mot Vitryssland (kommer ni ihåg Salt Lake City och Salo..?)
    Jonas "Monstret" Gustavsson vaktar den svenska borgen.
  3. 22.00 - Damernas Skiathlon (japp, samtidigt som hockeyn så det blir att zappa)
    Fyra svenskar varav två är Kalla och Haag.
Och så då till bilderna, hehe :)

Torsdagens fika bestod av hallonmuffins, mums.


Checka in dessa istappar, imponerande, speciellt den stora isklumpen till höger.


Lastbilen på terminalen, lite reklam för Hovslätts Bussresor ;)


"Itta pappa! En tjaktoj!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0