En hel dag på en förmiddag.

Idag (läs i morse) tycker jag att jag har varit übernyttig. Jag klev upp strax efter sex, hällde i mig ett glas juice, hämtade Alex i Norrahammar (för övrigt var jag så trött att jag inte märkte att jag kört för långt innan jag var halvvägs till Taberg), sen var vi på plats till personalmötet kl. 7. Japp, på morgonen.

De flesta av oss var halvvägs till koma men informationen gick in ändå. 1,5 h tog det sen var vi hungriga. Jag och Alex var eniga om en McDonalds frukost, som jag för övrigt inte ätit sen jag slutade skolan (ungefär 2 år sen) och gissa om det var gott! Jag har saknat McToast, Hash Brownie och apelsin juice. Lyxfrukost!


Sen skulle jag in till stan och fixa ett recept och Alex orkade inte ta bussen så hon väntade på mig. Sen bar det av till McDonalds Jordbron (haha) för jag ville ha vatten och hon ville ha pommes. Sen körde jag hem henne och jag åkte till pappa men innan det stannade jag till hos mamma på jobbet.

Alltså har jag innan kl 10 idag besökt 3 snabbmatsrestauranger, gjort ett läkarbesök och ett personalmöte = überhurtig. Nu blir det ryggläge i soffan, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0