Polaroid appar för Android

Blev så inspirerad av bilderna i mitt förra inlägg att jag var tvungen att se efter om det inte fanns någon awsome fotografi app för min HTC Wildfire. Hittade 3 intressanta redigeringsappar som jag testade;

Retro Camera 2/5
+ Skönt annorlunda att man inte väljer effekter utan mellan olika kameror.
- Det inte går att välja bilder från mobilen utan måste ta nya med appen.


Vignette Demo 4/5
+ Kul idé att man kan använda appen som kamera och att det finns så många redigeringstillval.
- Jag hittar inga förhandsvisningar för effekterna vilket är ett minus, man får testa sig fram.


roidizer 5/5
+ En simpel och okomplicerad app. Bilden omvandlas till en polaroid som det går att skriva på.
- Det enda minuset är egentligen att effekterna är så få men då skulle nog appen bli för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0