Onsdag kväll

Kom just hem från Jossan, vi åkte dit efter det att vi varit på Blomsterlandet, jag inhandlade en bukett röda tulpaner, dom vart liiiite för korta för min vas men det ser inte helt dum ut.

Varje gång jag kommer hem till familjen Göransson/Purola ser det ut som någon kastat in en granat med disk, kartonger och kläder så jag satte alla i arbete till att ordna upp oredan. Jag ställde mig och diskade, Markus gick runt och småpulade innan han tog tag i prylhögen på soffan och Jossan gjorde resten av köket och sovrummet. Mycket bra jobbat allihopa! Skulle ju egentligen ha tagit en före och efter bild men jag glömde.

Deras lägenhet är för övrigt skitsnygg, stilren men ändå personlig, när det är lite ljusare ute så kanske jag kan ta några kort, om jag får :)
Deras kökslampa, en mycket snygg sak tycker jag. Monica har en liknande, fast längre, i sitt vardagsrum :) Diggart!

Kommentarer
Postat av: Amanda Y

Åååh, så jävla snygg!! :) Jag har också en sån fast den större modellen! :D

2011-02-09 @ 19:41:43
URL: http://aytterell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0