Göteborg

I helgen kidnappade jag, Amanda, Emma och Linn Becka till Göteborg för att fira hennes födelsedag, det var en super rolig nonstop helg. Hela resan började med att köra en hel massa vilse, vilket ledde till en del irritation men vi hittade en GPS som räddade dagen.

På hotellet skulle vi koppla av i deras jacuzzi, trodde vi. Det visade sig att den låg på taket (?!) och det blåste iskallt och jacuzzin var bara ljummen så vi stannade inte där så länge. Utgång stod självklart också på schemat men de flesta av oss var nog rätt trötta efter den långa dagen så det blev en kort utgång.


Det blev även en del shopping och jag är numer pank, haha. Fick med mig en telefon från Telenor när jag ändrade mitt abonnemang så jag har faktiskt gett upp min älskade Blackberry. Mycket för att den inte funkar fullt ut i Sverige, så det får bli min "utomlands-mobil". Min nya mobil är en vit HTC Wildfire och har allt jag skulle kunna haft på BBn.

Nu vill ni ju såklart se bilder från helgen men jag tycker att dom laddar jag upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0