Burger King, pizza och Panda

Dagen började med jobb 10-15, jag vart himlans trött och flummig men passet flöt på rätt snabbt. Sen var det bara hem snabbt som sjutton för jag och Manda Panda hade en lunchdate, pizza blev det.

Vi har suttit vid mitt köksbord fram tills nu då Jesper kom och hämtade henne. Vi pratade om Grekland och jag blev så himla sugen på att åka dit i sommar, men jag vill ju åka till London och nu efter att ha hört att kusinen min ska till New York på fredag vill jag ju åka dit! Gah, jag måste spara varenda penny!

Mykonos, Grekland


London, England


New York City, USA (google bild)

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

inte lätt att välja..:) alla är lika bra <3

2011-02-09 @ 08:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0