VÅR!

Nu jäklar äre vår ute, suuuperhärligt! Cafémöblerna ska jag se till att ha här innan veckan är slut. Tänk att sitta där och äta frukost, yum.

Förlåt för den senaste tidens dåliga uppdatering, har inte mått så bra, varken psykiskt eller fysiskt. Har dragit på mig den klassiska vårsjukdomen - halsont och lite förkyldning och hosta på det.


Men jag har lite bilder att visa för er och jag kan tänka mig att orka lägga upp dem senare under dagen. Kan ta med mig kameran till lnchen med pappa och försökta knäppa något skoj.


Jag känner mig fortfarande inte frisk men man vill ju ogärna spendera en sån här dag i sängen så jag tvingade upp mig själv och dammsög hela lägenheten och dammade i vardagsrummet och satte på en tvätt. Så nu har jag gjort mitt nyttiga för idag, kanske borde diska med... neeeeh.


Men jag måste i alla fall gå till Gina Tricot i veckan och byta shortsen jag köpte (bilder på shoppingen senare) för dom var tydligen för små... Jag testade dom och de satt perfekt och jag tog dem bara i en annan färg men samma storlek, men de ville tydligen inte passa, hm...

Jag la in lite gamla bildserier för att alla vet att en blogg utan bilder är en tråkig blogg. Därför undrar jag vad ni vill se mer av? Random stadsbilder, min lägenhet, läsa om mig, jobb et.c. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0