Minnen från England


För ett år sen var jag här, Colchester, England. Det var vad jag kallar för brittsommar.


Mansion Eddis.


Mycket tid spenderades i den här underbara stadsdelen i London, Camden <3


Min absoluta favoritbar, EVER!


Fler Ice Wharf bilder, dom hade en Skittles vendor (<3) och typ Camdens bästa drinkar.



Bara här får man en klöver i skummet på en Guinness.


Det är oftare än ni tror som jag längtar tillbaka till England och då främst London. Till utelivet, människorna, shoppingen... Framför allt är det livet man hade där som jag längtar tillbaka till, att på kvällen kunna ta tunnelbanan till Camden Town, förfest på The Ice Wharf och sen vidare till Koko, Underworld, World's End (baren som är huur stor som helst) eller något annat ballt ställe.

Har typ lovat mig själv att jag måste tillbaka dit igen och spendera en vecka med bara shopping och uteliv. Inget drama, inga måsten, utan bara... vara. Omg, gud vad deppig jag låter nu, haha, men London är verkligen en heelt underbar stad! Ni som inte har fått chansen att få besöka den måste göra det för ni går miste om någonting.

För er som inte följde min Englandsvistelse så finns min blogg för den tiden fortfarande kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0