Akutinringd

En av arbetsledarna på jobbet ringde mig ikväll, precis när jag och Jossan hade kommit hem till mig och satt på en av de tre filmer vi hade tänkt att se ikväll. Han behövde mig på jobbet nu, så det var bara att åka.

Det var rätt lugnt på jobbet för att vara en lönedag men lite att göra fanns det ändå. Vi var ett trevligt gäng som jobbade och alla hade headset på sig så det var lite flummigt emellanåt.

Kom just hem nu efter att ha kört hem Alexandra som bor i Norrahammar, vi tog var sin liten matsäck med oss från jobbet, om nom nom. Nu tänkte jag titta på en film och äta godis, precis som jag hade planerat från början. Imorgon ska jag försöka packa "på riktigt" och på kvällen är det jobb på HV, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0