1 liter blåbärssoppa

Har känt mig kass hela dagen, jag som skulle städa, så det blev bara disken. Ville ha nachochips med ost till kvällsmat men visste att jag inte hade någon creme fraiche och velade fram och tillbaka i flera timmar om jag skulle gå ner till ICA eller inte.

Det blev ICA, mitt sug efter nachochips med dip var för stort. Köpte även med mig mer kräm (har blivit besatt efter att Citty på jobbet snackat om det), glass och blåbärssoppa.

Blåbärssoppan är redan slut...

Imorgon är det jobb som gäller och hoppas verkligen att huvudvärken gett med sig och att jag känner mig något piggare.

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Krya på dig och bädda ner dig i två dagar sen <3

2010-11-29 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0