Reegn

Jag och Tella hann inte gå så långt innan det började regna, så vi gick tillbaka den biten vi hade gått så vi gick i alla fall ungefär 2/3 av Munksjön och det var tur vi gick tillbaka för bara några hundra meter från bilen började det ösa ner! Blöta satte vi oss i bilen och jag svängde förbi banken för att ta ut lite pengar.

Nu ligger Tella i köket för hon vill ha mer mat, haha, och jag sitter i vardagsrummet. Jag passade på att städa köket medan hon åt så nu är det Arbetsförmedlingen, städa rummet och laga mat kvar :) Tänkte att jag skulle gå ut med henne lite senare (när det slutat regna!) så hon får göra nummer två. Sen ska jag ringa och se fall det är någon hemma hos henne så jag kan åka upp å lämna henne. Vill inte laga mat osv när hon är här för hennes luktsinne är inte att leka med, hon kommer stå å tråna efter kycklingen forever, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0