Fin avslutning

Efter en lugn och minst sagt flummig kväll på jobbet mötte jag först upp Igor utanför Huset, Markus ville inte komma :( Sen ringde Frida och bjöd upp mig till Robert. Det var hon, Robert, Amanda och Mathilda, riktigt trevligt. Sen bestämde vi oss för att vi skulle våldgästa våran badtunna. Efter mycket om och men fick jag låna Roberts BMW, å saaatens vad den gick! Ingen Clio racer hääär inte. Jösses.

Vi badade nog någon timme innan vi upptäckte att klockan var efter två och det nog var dax för flickorna att åka hem. Vi hade allihop hoppat i med underkläder så Frida, Mathilda och Amanda virade in sig i varsin handduk, haha, såg för roligt ut. En mycket fin avslutning på lördagen tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0