Fan

Vaknade upp idag, fortfarande ont i halsen och helt bäng i huvet. Alltså inte sådär bäng som ni tror utan mer att huvet va helt tjockt och tungt och, gah! Jag börjar bli sjuk på riktigt, inte bara halsont. Var tröttare än vanligt så skulle inte förvåna mig om jag får feber... Det här suger. Läste i alla fall på Kenzas blogg att Bobby, kändisfrisören ni vet kommer till Jönköping imon(!!). Han har med sig goodiebag och en massa kul, jag vill dit, även om jag nu skulle ha feber. Någon som vill följa med? Läs mer om det på hans blogg.

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-05-12 @ 21:59:17
URL: http://inehenriksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0