1 maj 2010

Första maj. Första maj. Shit, tiden går fort, snart är det ju sommar! Och snart fyller jag 20 år, om 26 dagar rättare sagt. Igår var jag, Sophie, Fia, Martina, Amanda och Jenny hos Mathilda på en liten förfest. Jag känner att det har varit nog med fest i veckan så jag surplade på min cola.

Mathildas fruktiga drink med en turkisk drinkpinne.

Det blev utgång i alla fall. Centrum såklart eftersom det var studentfest på Sliver och Huset. Väl på Centrum märkte vi ju att de som är yngre än -91 var där... Vi kände oss äldst på stället! Vi gav upp på det vid 12 och stack till Huset. Där var det varmt, svettigt och vi var ännu en gång äldst på stället. Stannade inte så länge utan vid ett tiden körde jag hem folket men jag och Fia dansade vidare den sista timmen på Centan.


Sophie och Amanda

Såklart spökade mitt minneskort igår igen så det blev bara två bilder. Ska ner till Media Markt i helgen å köpa ett nytt! Gah, får ju megadamp på det, skitsurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0