Home sweet home

Känner mig lite "hemmafruig" idag, lite. Har precis satt igång en maskin tvätt och nu sitter jag och äter potatisbullar med bostongurka (lingonsylten va slut..) och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ner å byta. Ska äver fixa till mina naglar lite, dom har växt en hel del på en vecka. Dricker dessutom vatten istället för mjölk så nu blir nog mamma glad på mig med.

Imorgon ska jag klippa mig och lägga in lite slingor så jag blir snygg till London. Åker dit på lördag med mormor och kusin, ska bli superkul! Blir en hel del shopping och turistande :) Nej, nu ska jag koncentrera mig på ätandet och naglarna, ha en super, solig, varm dag :)


Har även sökt ett jobb idag och skrivit upp två andra jag ska söka, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0