Midsommarafton!

Idag är det helgen nästan hela Sverige har väntat på i ett år - årets största suparhelg, men också årets största trafikhelg. Det har redan dött tre personer i midsommartrafiken så ta det lugnt!

Jag kom just hem från jobbet, eftersom det är helgdag gjorde vi bara det som vi brukar göra på helgen - stranden och sen hem :) Funderar på att sova någon timme innan jag ska till Monica. Oh, oh, får förresten hela två timmars sovmorgon imon! Börjar vid 8 istället för 6, sååå skönt, så jag bestämde mig för att sova hos Monica.

Pappas 50-års fest för några somrar sen, när jag hade svart hår :P

Annars då? Vad har ni för planer idag? Fira hemma eller någon annan stans? Glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0